فروش و اجرای انواع ساندویچ پانل ماموت

فروش و اجرای انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری انواع کانکس در سراسر ایران

فروش و اجرای انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری انواع کانکس در سراسر ایران

فروش و اجرای انواع ساندویچ پانل ماموت

در این وبلاگ مسائلی مانند آموزش نصب ساندویچ پانل، قیمت نصب ساندویچ پانل، مشخصات فنی ساندویچ پانل، نحوه نصب ساندویچ پانل و همچنین آموزش تجهیز کارگاه، قیمت تجهیز کارگاه را ارائه خواهد داد.
برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
02144030414
02144030415

آخرین مطالب

ساندویچ پانل پلی استایرن

این عایق ها از لحاظ صوتی و حرارتی نسبت به سایر ساندویچ پانل ها در درجه نسبتا پایین تری قرار داشته اما قیمت پایین و سبک وزن بود از ویژگی های بارز ساندویچ پانل های پلی استایرن بوده است.همچنین ناگفته نماند که برای عایق بندی در این نوع از ساندویچ پنل از یونولیت استفاده می شود.

 ساندویچ پانل پلی یورتان :

این نوع از ساندویچ پانل ها ویژگی ها و مزیت های نسبتا بیشتری نسبت به سایر را دارا می باشد که از این مزیت ها می توان به مشخصاتی مانند :عایق در برابر صوت ، مقاوت بسیار بالا در برابر وزن و رطوبت ، عایق حرارت و سبک وزن بودن اشاره کرد.برای عایق بندی این ساندویچ پانل ها از دو روش تولید استفاده می گردد. روش اول PIR و روش دوم PUR به همراه گاز B141 نامیده می شود. (برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مقالات دیگر ما را مطالعه کنید )

ساندویچ پانل پشم سنگ :

اصلی ترین ویژگی این نوع از پانل ها ضد حریق بودن آنها به دلیل استفاده از الیاف پشم سنگ در ایجاد عایق می باشد. نا گفته نماند که این نوع پنل از لحاظ ضد حریق بودن از سایر ساندویچ پانل های ذکر شده بالاتر و بهتر می باشد و در بیشتر مکان ها می تواند کاربرد داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

منبع بهترین کدهای جاوااسکریپت